A-
A+
ISOKYRÖ Ensimmäinen suomalainen single malt ruisviski tulee markkinoille maanantaina 21. elokuuta.
Kyrö Distillery Companyn ruisvikiä tulee markkinoille 360 pulloa. Juoman pullotusvahvuus on 47,8 tilavuusprosenttia.
Tislaamolle tunnusomaisesti kaikella on merkityksensä. Juoman vahvuus on yrityksen ikä, 4,78 vuotta julkaisupäivänä maanantaina 21. elokuuta.
– Tämä on alun päätös, mutta matkan alku, luonnehtii brand manager Mikko Koskinen esitellessään ensimmäisen erän ruiskviskiä tislaamolla Kyrö-talossa.
Säädösten mukaan viskiä on vähintään kolme vuotta vanhennettu 40-prosenttinen juoma.
Tislaamon maailman maineeseen yltänyt gini teki tepposet omistajien varsinaiselle saunaidealle, ruisviskille.
Kyrö Distillery Companyn Napue gin on valloittanut markkinoita vauhdilla kansainvälisen kilpailun voiton jälkeen.
– Kun Kyrö Napue valittiin maailman parhaaksi giniksi, kysyntä kasvoi räjähdysmäisesti. Meillä ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin panostaa ginin valmistukseen, Mikko Koskinen kertoo.
Nyt valmiiksi tuleva ja julkaistava viskierä antaa Koskisen mukaan vasta pienen maistiaisen tulevasta, parhaillaan tynnyreissä lepäilevästä isommasta volyymista. Se valmistuu parin vuoden kuluessa.
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
Kuvagalleria
A-
A+
ISOKYRÖ Ensimmäinen suomalainen single malt ruisviski tulee markkinoille maanantaina 21. elokuuta.
Kyrö Distillery Companyn ruisvikiä tulee markkinoille 360 pulloa. Juoman pullotusvahvuus on 47,8 tilavuusprosenttia.
Tislaamolle tunnusomaisesti kaikella on merkityksensä. Juoman vahvuus on yrityksen ikä, 4,78 vuotta julkaisupäivänä maanantaina 21. elokuuta.
– Tämä on alun päätös, mutta matkan alku, luonnehtii brand manager Mikko Koskinen esitellessään ensimmäisen erän ruiskviskiä tislaamolla Kyrö-talossa.
Säädösten mukaan viskiä on vähintään kolme vuotta vanhennettu 40-prosenttinen juoma.
Tislaamon maailman maineeseen yltänyt gini teki tepposet omistajien varsinaiselle saunaidealle, ruisviskille.
Kyrö Distillery Companyn Napue gin on valloittanut markkinoita vauhdilla kansainvälisen kilpailun voiton jälkeen.
– Kun Kyrö Napue valittiin maailman parhaaksi giniksi, kysyntä kasvoi räjähdysmäisesti. Meillä ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin panostaa ginin valmistukseen, Mikko Koskinen kertoo.
Nyt valmiiksi tuleva ja julkaistava viskierä antaa Koskisen mukaan vasta pienen maistiaisen tulevasta, parhaillaan tynnyreissä lepäilevästä isommasta volyymista. Se valmistuu parin vuoden kuluessa.
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
A-
A+
ISOKYRÖ Ensimmäinen suomalainen single malt ruisviski tulee markkinoille maanantaina 21. elokuuta.
Kyrö Distillery Companyn ruisvikiä tulee markkinoille 360 pulloa. Juoman pullotusvahvuus on 47,8 tilavuusprosenttia.
Tislaamolle tunnusomaisesti kaikella on merkityksensä. Juoman vahvuus on yrityksen ikä, 4,78 vuotta julkaisupäivänä maanantaina 21. elokuuta.
– Tämä on alun päätös, mutta matkan alku, luonnehtii brand manager Mikko Koskinen esitellessään ensimmäisen erän ruiskviskiä tislaamolla Kyrö-talossa.
Säädösten mukaan viskiä on vähintään kolme vuotta vanhennettu 40-prosenttinen juoma.
Tislaamon maailman maineeseen yltänyt gini teki tepposet omistajien varsinaiselle saunaidealle, ruisviskille.
Kyrö Distillery Companyn Napue gin on valloittanut markkinoita vauhdilla kansainvälisen kilpailun voiton jälkeen.
– Kun Kyrö Napue valittiin maailman parhaaksi giniksi, kysyntä kasvoi räjähdysmäisesti. Meillä ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin panostaa ginin valmistukseen, Mikko Koskinen kertoo.
Nyt valmiiksi tuleva ja julkaistava viskierä antaa Koskisen mukaan vasta pienen maistiaisen tulevasta, parhaillaan tynnyreissä lepäilevästä isommasta volyymista. Se valmistuu parin vuoden kuluessa.
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
Kuvagalleria